dag 4 Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu dag 4 Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

dag 4 Bandung

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

01 Juni 2013 | Indonesië, Bandung

Vandaag de omgeving van Bandung verkennen, in de vroege ochtend richting Lembang gereden, na een tijdje in de auto hebben gezeten dan toch aangekomen bij de kraterrand van de Tangkuban Perahu vulkaan op een hoogte van 1830 meter, de zwavellucht was heel sterk maar wat een prachtig gezicht om dit van zo dichtbij te zien, het uitzicht in deze omgeving is zo mooi helemaal omgeven door hoge bergen, jungle, theeplantages en zo groen, wij komen echt ogen tekort (en slaap).
Vervolgens naar de theeplantages geweest en het verbaasde ons dat wij het zo leuk vonden natuurlijk ook een rondleiding gehad en thee meegekregen. Op naar het volgende uitje de zwavel en warmwaterbronnen van Ciater, ons huidje voelt nu lekker zacht aan haha.
En weer natuurlijk giegelende meisjes en jongens die op de foto willen, van veraf zien we ze al aankomen eerst verlegen giegelen en voorzichtig zwaaien en zodra wij terugzwaaien ja dan durven ze pas te vragen of ze op de foto mogen, het blijft een grappig gezicht.
De mensen zijn zo lief en het eten is zo lekkerrrrrrrrrr en het weer daar hoor je ons niet over klagen hoor . De files zo druk hier maar de mensen hoor je niet klagen en zo is er weer een dag voorbij, zal er weer een paar fotos bij dit verslag plaatsen , als het lukt, morgen weer heel vroeg op dus toedeloe