Dag 1,2en 3 Singapore en Jakarta - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Dag 1,2en 3 Singapore en Jakarta - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 1,2en 3 Singapore en Jakarta

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

31 Mei 2013 | Indonesië, Bandung

Hoi tweede poging om mijn verhaal te plaatsen hoop dat het nu wel lukt want ik type me suf voor niets. Dag 1 na een zeer relaxte en vooral lange vlucht met twee Bn' ers aan boord aangekomen in Jakarta jawel 25 uur later zonder slaap en toen nogeens 4 uur in de file staan om uiteindelijk bij je hotel aantekomen, en zo is dag 1 dus ook tegelijk dag 2 geworden snap je het nog door slaapgebrek zijn wij zo warrig als wat maar ja alles gaat volgens planning gewoon door. Jakarta tja wat kan ik daarover zeggen? Druk druk en nogeens druk en op die drukke snelweg staat een mannetje spijkers op straat te gooien in de hoop dat de garages hier ook nog iets kunnen verdienen! De tijd vliegt want dag 3 begint nu maar voor ons gevoel is dit pas onze eerste dag. Vanuit Jakarta naar Bogor gereden en de botanische tuinen gezien daarna via de Puncakpas theeplantages bezichtigd en het is een mooie omgeving erg bergachtig en groen een verademing om uit Jakarta te zijn. Spcial voor mij door Ciandur gereden omdat dat de geboorteplaats van mijn vader is. Nu aangekomen in Bandung en hoppa weer een dag voorbij, en ja moet de mensen gelijk geven die zeggen dat reizen op Java erg vermoeiend is want de wegen zijn smal en erg druk ongeveer 160 kilometer gereden en er 6 uur over gedaan en dan moesten wij ons nog gelukkig prijzen....wantvsoms doe je er gewoon 10 uur over!
Morgen de omgeving verkennen maar eerst maar weer eens slapen, hou jullie op de hoogte toedeloe

• 31 Mei 2013 - 15:05

Ria:

Hoi hoi mooi verslag derde keer versturen kon ik het lezen.En gaat Erik daar een harem beginnen?
    En vergeet niet uit te rusten !!! groetjes

• 31 Mei 2013 - 16:56

Dita:

wat leuk je reisverhaal en de foto's zijn weer prachtig genieten jullie maar vakantiegangers kusjes ook van willem doei