Laatste verslagje vanuit Bali - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Laatste verslagje vanuit Bali - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Laatste verslagje vanuit Bali

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

15 Juni 2013 | Indonesië, Legian

Het zit er bijna op nog 2 dagen relaxen en dan weer 27 uur onderweg van hotel tot huis. Gisteren van Legian naar Kuta gewandeld met de nodige tussenstops in zee want de zon was al heel warm dus telkens een paar honderd meter lopen dan even de zee inplonzen en dan gewoon weer verder lopen en zo een paar keer herhaald. De zee vinden wij helemaal geweldig de hoge golven daar krijgen wij geen genoeg van en ik vind het eigenlijk best wel heel erg eng want die onderstroming is zo sterk en de golven zo hoog ze beuken echt op ons in, en sta je verkeerd dan wordt je gewoon of meegesleurd of op het strand geworpen. Ook moet je je bikinislip stevig vasthouden anders ben je hem kwijt. Mijn bikini kan ik wel hier laten want in deze zee is hij door de harde klappen van de golven helemaal uitgelubberd en uitgerekt, haha, gelukkig heb ik meerdere bij mij. Ook zijn wij nog even naar het herdenkingsmonument in Kuta geweest, waar de bom afging in 2002 en stondceven stil bij de slachtoffers die daar gevallen zijn, te weten dat 2 jaar daarvoor Sander en ik precies elke dag op die plek rondliepen, raar gevoel hoor.
Het word tijd om naar huis te gaan , wij willen niet maar moeten wel want we worden veel te dik, denk dat de nodige kilootjes er wel weer bij zitten, want ja het ontbijt in het hotel is lekker en gaan steeds meer eten en dan zitten wij smiddags weer aan een rijsttafel waar je U tegen zegt en met Erik erbij gaat alles op.
Zitten nu voor het eerst op ons terrasje want het regent hier, vandaar dit verslagje en het is echt even lekker zo een bui want het is zo verkoelend.
Maar goed ik voeg nog even wat fotos toe en dan weer naar de,locals op het strand voor de zonsondergang met een biertje en muziekje erbij en de nodige verkopers om je heen die je weer van alles aansmeren. Toedeloe en tot gauw allemaal.

• 15 Juni 2013 - 12:41

Harry:

Nou dat was het dan alweer, nu weer terug naar het "gewone"leven ook met de nodige regen in jawel Regenland. Leuke verslagen. Heb je ons Hotel in Tuban nog bezocht "Palem Beach Hotel" met Hema (ja zo heet zij) achter de balie van het hotel. Zal wel weer wennen zijn bij tergkomst na al dat gereis, even een loopje op de Koemarkt of langs het dijkje in Volendam Ha ha. Nog veel plezer daar. Groejes Harry.