Uitgerust en helemaal zen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Uitgerust en helemaal zen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Uitgerust en helemaal zen

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

12 Juni 2013 | Indonesië, Sanur

Hoi hoi nog even een klein verslagje van ons van hoe wij onze dagen hier door brengen en wat fotos.
Wij staan vroeg op en gaan lekker ontbijten met uitzicht op zee, vervolgens beetje luieren op het strand of we maken best wel lange wandelingen en gaan af van de hotels en komen in de kampongs terecht waar je gelijk in een andere wereld bent, ook dat is Indonesie, we drinken wat en ja tuurlijk ook lunchen en zwemmen nog even in de zee en dan is het alweer tijd voor het avondeten, wij zijn nu dus echt uitgerust. Het eten blijft lekker maar vind het persoonlijk op Java nog lekkerder smaken.
De massages zijn ook heel fijn en dat voor en prijsje van een verse jus orange en dan een uur lang, zalig, maar ja als ik dat kan betalen dan kan ik ook wel iets uit hun winkeltje kopen vinden zij, dus elke keer als ik langsloop dan hoor ik al vanuit de verte mijn naam en moet komen kijken wat ze verkopen. Dit is onze laatste avond hier in Sanur en vonden het hier erg leuk, maar morgen gaan wij nog even naar de hoge golven en verblijven dan in een hotel in Legian voor de laatste paar nachten. Toedeloe

• 12 Juni 2013 - 13:31

Ria:

Het lijkt wel een sprookjesland mooi hoor !!!

• 12 Juni 2013 - 16:29

Dita:

mooie foto's
    groetjes doei

• 13 Juni 2013 - 15:42

Dita:

jullie zitten heerlijk in het groen maar de vissenbak ook help wat moet ik doen