Morgen...op naar Indonesie - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Morgen...op naar Indonesie - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Morgen...op naar Indonesie

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

28 Mei 2013 | Nederland, Purmerend

Hoi hoi, morgen mogen wij weer op reis, deze keer naar Java, het eiland ontdekken waar mijn ouders jaren gewoond hebben en wij hebben er reuze veel zin in. Wij gaan rondreizen van West-Java naar Oost-Java en de 2de helft van de vakantie lekker relaxen op Bali. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte van onze avonturen dus tot het volgende verslag maar dan vanuit Indonesie. Java here we come, verras ons..... Toedeloe!

• 28 Mei 2013 - 17:03

Ria:

Hoi we wensen jullie een mooie reis, geniet er maar lekker van,we horen vast weer de mooiste avonturen.

groetjes uit Gelderland

• 28 Mei 2013 - 18:47

Dita:

jaja dat worden voor ons ook weer spannende tijden gezellig hoor .heel veel plezier

• 29 Mei 2013 - 09:15

JOHAN:

NOU GLOBETREKKERS IK HOOP DAT JULLIE WEER EEN ONVERGETELIJKE TRIP BELEVEN HEEL VEEL REISPLEZIER EN DOE VOORZICHTIG