heb mijn kleurtje mee.....denk ik - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu heb mijn kleurtje mee.....denk ik - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

heb mijn kleurtje mee.....denk ik

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

28 April 2012 | Indonesië, Ubud

lieve allemaal, waar moet ik beginnen met vertellen. oh ja bij het begin dan maar. na een zeer snelle check in op schiphol nog geen kwartier in de rij gestaan te hebben en een goede plek mocht uitzoeken gingen wij op weg. bij aankomst op jakarta eerst voor een visa in de rij ik werd uit de rij gehaald en kon naar een balie waar niemand stond, haha dat ging lekker snel, veel toeristen volgden maar werden weer teruggestuurd naar de lange rij, hetzelfde gebeurde bij de douane, ook daar mochten wij zo doorlopen. dat is nogeens een goed begin van de vakantie. eenmaal aangekomen op balie was het toch wel lekker om indonesie weer te kunnen ruiken heerlijk de lucht van de tropen, kretek enz. een transfer vanuit nederland geregeld naar ons hotel in ubud . de gastvrijheid hier daar kunnen wij in nederland nog wat van leren, de mensen zo lief want wij waren op zoek naar een simkaart voor de ipad wel zo makkelijk maar niet te vinden voor ons. bij de receptie gevraagd en ja hoor dat regelde hij wel even voor erik. en zo kon erik achterop de scooter op zoek gaan naar een simkaart. een leuke ervaring voor erik die hier voor het eerst is en gelijk heel ubud doorkruist heeft en nu type ik dus op ons terras dankzij de hulp ons eerste reisverslag. nog niet veel gedaan eerst maar eens bijkomen van de reis, maar ons kent ons en hebben de wekker gezet om 6uur in de morgen, tja uitrusten doen wij maar als we weer thuis zijn. tis wel even wennen aan de huisdieren in de badkamer want de duizendpoten zijn geloof me heel groot hier, nou wij gaan ubud verkennen, tis zo druk en toeristisch geworden, wordt vervolgt tot gauw. veel typefouten maar dat komt door de jetlag. misschien volgen er later nog fotos maar dat moeten wij nog even bekijken hoe wij die kunnen plaatsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik en Linda

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 12195

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Maleisie

29 Mei 2013 - 18 Juni 2013

JAVA & BALI

26 April 2012 - 12 Mei 2012

Bali & Gili eilanden

Landen bezocht: