Morgen.......Tropisch BALI - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Morgen.......Tropisch BALI - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Morgen.......Tropisch BALI

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

25 April 2012 | Nederland, Purmerend

De koffers zijn bijna gepakt, nog wat laatste dingetjes doen en dan kunnen we morgenochtend vertrekken. Het wordt een hele lange zit in het vliegtuig, maar je moet er wat voorover hebben. Ipod, Ipad en boeken mee, blik op oneindig en gaan. Wij vliegen vanaf Schiphol naar Dubai voor een korte tankstop, vervolgens door naar Jakarta waar wij moeten overstappen op een binnenlandse vlucht naar eindbestemming Denpasar. Onze 1ste overnachting is een hotel in UBUD midden op Bali. Hebben er zo een zin in en ben reuze benieuwd wat er allemaal verandert is in de afgelopen 12 jaar.
Tot het volgende verslag!

• 25 April 2012 - 12:58

Ruud En Susan:

ha linda en erik, alvast een goede reis
    en fijne vakantie toegewenst.
    lekker eten, zonnetje, heeeerlijk

mocht je nog een gids of auto met chauffeur nodig hebben. sinds de bruiloft van susan's broer hebben we
    het volgende in de aanbieding.
    zijn schoonvader is gids en mocht je daar een echte tandarts nodig hebben, dat moet je bij zijn schoonzuster zijn in Kuta.

groetjes

susan en ruud

ps.
    pas op met honden in bali.

• 25 April 2012 - 14:53

Johan:

Hoi Tep en Erik alvast een hele fijne en mooie vakantie ben best wel jaloers op jullie geniet ervan. blijf jullie op afstand volgen. veel plezier groet johan.

• 27 April 2012 - 17:25

Sander En Jasmina :

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Zijn benieuwd naar alle verhalen. We houden jullie reisdagboek bij! Groetjes Sander en Jasmina