Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Penang

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

12 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wij hebben helemaal niet het idee dat het Februari is, want het weer hier is geweldig lekker windje aan zee en komen helemaal weer bij. Inmiddels hebben wij het eiland verkend en zijn onder andere naar Penang Hill geweest, de cable car brengt je naar de top op een hoogte van 712 meter en van daaruit heb je een mooi uitzicht over Penang, niets geen uren in de rij wachten, konden zo doorlopen en bovenaan heerlijk rustig, nu moet ik er wel bij vertellen dat wij er lekker vroeg waren want toen wij naar beneden gingen toen was het wel druk om naar boven te gaan, vervolgens zijn wij een paar avonden naar een andere plaats geweest namelijk Batu Ferringhi, erg toeristisch maar de Foodcourts daar zijn zo lekker dat de kilo's er weer aanvliegen
Tegenover ons hotel in Tanjung Bungah zit een restaurant waar het erg druk is en dus eten wij er ook regelmatig, de lekkerste gerechten komen voorbij en hoe ik ook op de menukaart kijk kom ik er niet achter wat nu eigenlijk wat is, dus ziet iets er lekker uit dan vraag ik aan diegene wat het is en waar het op de kaart staat, en zo eten wij veel nieuwe en vooral lekkere dingen.
Verder wandelen wij een beetje over het strand en zwemmen een beetje bij het zwembad van ons hotel, nog nooit heb ik op vakantie zoveel Indo's gezien als hier in het hotel, meestal ben ik de enige maar nu is er een reisgezelschap van Indo's uit Nederland op reis, vandaar, wel grappig. Nog een paar uurtjes slapen en dan verlaten wij dit eiland weer en gaan dan naar Langkawi met de boot die er ongeveer 3 en een half uur over doet, deze boot noemen ze ook wel de kotsboot, vanwege de ruwe zee, dus ik neem een reispilletje voor de zekerheid en dan maar afwachten hoe de reis verloopt, ik hou jullie op de hoogte dus.............

  • 12 Februari 2014 - 18:57

    Dita:

    het was weer een mooi verslag en lekker eten lees ik nou geniet er maar van hoor want hier is het rot weer groetjes willem en dita doei

  • 12 Februari 2014 - 19:31

    Ria:

    Het lijkt hier wel herfst harde wind en regen, maar ja jullie boffen maar. En sterkte op de kotsboot.
    En jammer dat jullie niet van lekker eten houden háhá . En weer leuke foto's ik geniet zo een klein beetje mee.

  • 12 Februari 2014 - 19:32

    Ria:

    Het lijkt hier wel herfst harde wind en regen, maar ja jullie boffen maar. En sterkte op de kotsboot.
    En jammer dat jullie niet van lekker eten houden háhá . En weer leuke foto's ik geniet zo een klein beetje mee. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik en Linda

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 12173

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Maleisie

29 Mei 2013 - 18 Juni 2013

JAVA & BALI

26 April 2012 - 12 Mei 2012

Bali & Gili eilanden

Landen bezocht: