Mengelmoes van zoveel culturen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Mengelmoes van zoveel culturen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Mengelmoes van zoveel culturen

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

10 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi, daar ben ik weer met een volgend verslag. Ik ga gewoon verder waar ik met mijn vorige verslag ben geeindigd.
Inmiddels hebben wij nu wel een aantal taxi's gevonden die de meter wel wilde aanzetten en echt het was al goedkoop maar nu dus nog goedkoper het scheelde de helft van de prijs, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan en zo zijn wij dus naar de Batu caves geweest een hindoetempel 13 km vanuit KL mooi om te zien allemaal grotten heel hoog op de berg wij moesten ongeveer 217 treden omhoog. Maleisie is echt een mengelmoes van verschillende culturen door elkaar, zo interessant om te zien Inmiddels hebben wij KL verlaten en hebben wij het vliegtuig naar Penang genomen, wij waren net opgestegen en ik wilde lekker achterover zitten in mijn stoel en toen werd alweer aangekondigd dat de stoelen rechtop moesten voor de landing, perfect zo een kort vluchtje.
Ingecheckt in ons volgende hotel en jahoor weer geluk met onze kamer, wij zitten op 10 hoog, alle kamers prachtig groot met balkon, ja die hebben wij ook alleen 2 kamers met extra dakterras en wij hebben 1 van die 2 kamers, lucky us!!!
Zit nu aan de rand van het zwembad het verslag te typen, tis hier zo warm echt zo heet wij genieten er enorm van. Er gebeurt hier vanalles de westerlingen zwemmen in bikini en badpak de Indiers gaan met kleding en al het water in en dan heb je nog een grote groep mensen waarvan alleen de mannen in het water gaan om heerlijk af te koelen terwijl de vrouwen in burka's wachten, alleen de ogen zijn te zien, heb medelijden met ze want zo eten ze ook doekje blijft gewoon voor hun gezicht, en wordt voorzichtig opgetild om een hapje te eten. Ga het toch weer over eten hebben haha het is echt lekkerrrrrrrrrrr hier en proberen van alles uit. Morgen gaan wij de rest van dit schiereiland verkennen nou dat was voor deze keer en tot de volgende keer, toedeloe.

  • 10 Februari 2014 - 15:36

    Dita:

    hallo daar ik zie dat jullie lekker genieten mooie foto's met de visjes gaat het goed en de kat zit ook aan jullie deur te vragen ik zal morgen wat eten voor hem menemen ik mis alleen erik zijn van baarsen auto nou ik wacht op het volgende verslag veei plezier doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik en Linda

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 12169

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Maleisie

29 Mei 2013 - 18 Juni 2013

JAVA & BALI

26 April 2012 - 12 Mei 2012

Bali & Gili eilanden

Landen bezocht: