dag 11 & 12 Kalibaru en Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu dag 11 & 12 Kalibaru en Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

dag 11 & 12 Kalibaru en Bali

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

10 Juni 2013 | Indonesië, Sanur

Vandaag vertrekken wij na een laatste ontbijt op Java met de boot naar Bali. Wij hebben weer iets nieuws geproefd namelijk van hun eigen plantage nootmuskaatjam, klinkt niet echt aantrekkelijk maar na het geproefd te hebben vonden wij het heerlijk apart smaakje ietsjes pittig. .na een rit van anderhalf uur met de auto kwamen wij bij de haven aan, afscheid genomen van de gids en chauffeur en hoppa met de boot naar Bali overgevaren een klein uurtje dus dat viel mee, maar ja nu nog naar ons hotel en die rit duurde weer de hele dag pffffff.
Eindelijk bij ons hotel en nu pas zien wij de zee en strand en daar zijn wij echt wel aantoe na al dat gereis. Wij zijn dan ook van plan om te relaxen tenminste de eerste paar dagen dan en kunnen eindelijk de koffer uitpakken voor een paar dagen.
De warmte en de zon daar hebben wij naar verlangt en wij liggen al vroeg op het strand om na 5 minuten al te zeuren van pfff wat heet en gaan vlug de zee in, in de avond is het hier 31 graden dus overdag een graad of 39. Laat in de middag kun je pas wat ondernemen vanwege de hitte, dan trekt de zee weg en het is zo leuk om de vissers te zien die dan gaan, wij noemen het wadlopen haha, ook hier zijn de locals geweldig. En 's avonds en in de nacht gigantische donderbuien en veel heel veel regen, maar dat is lekker en liggen toch in bed behalve die ene gek die naast me ligt en dan op balkon in de regen gaat staan. Nu gaan wij uitrusten, relaxen en niets doen dus denk voorlopig geen verslagen meer tenzij wij weer iets beleven, tis heerlijk om weer op Bali te mogen zijn. Toedeloe

• 10 Juni 2013 - 12:30

Ria:

Hoi hoi oké dus eindelijk een beetje rust geen verslagen maar toch nogwel een paar mooie foto's ???
    En wat een hitte ben blij hier te zijn, heb niet de goede kleur háhá nou doei doei.

• 10 Juni 2013 - 15:59

Dita:

zo nu is het dus echt luieren, na al die vermoeienissen genieten jullie er maar van groetjes doei

• 11 Juni 2013 - 09:10

Harry:

Linda & Erik, al jullie verslagen gelezen en de mooie foto's bekeken. Rust nu maar lekker uit en .... niet te veel MAKKAN! Onweer en tropische regenbuien vindt ik ook heerlijk om mee te maken. Nou geniet er nog lekker van en hopelijk vervelen jullie je niet na al dat gereis. Groetjes Harry en Joke.