Steeds geluk - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Steeds geluk - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Steeds geluk

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

18 Februari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Nog een paar dagen en dan zit het er weer op, dat beseffen wij ons heel goed en genieten dus echt van elke seconde, wij krijgen maar geen genoeg van ons uitzicht hier zo mooi konden wij het maar met jullie delen. .wij hebben steeds geluk met eenheleboel dingen en begin me nu toch echt af te vragen of dat door de monnik komt die mij aan het begin van de vakantie gezegend heeft, wie zal het zeggen. Eigenlijk zouden wij hier een auto huren maar de taxis zijn zo goedkoop hier met vaste tarieven dat wij die maar steeds pakken wel zo makkelijk en zo hebben wij ons naar de andere kant van het eiland laten brengen om met de kabelbaan naar de top van de berg te gaan voor een geweldig uitzicht, het kan daar erg druk zijn met wachttijden van 4 uur om boven te komen, wij besloten dus erg vroeg te gaan in de hoop dat wij er redelijk op tijd zouden zijn en ja de rij viel mee maar eenmaal in de rij, werden wij eruit gepikt, vraag mij niet waarom en werden naar voren gebracht en konden zo instappen, mazzel en het gondeltje ging omhoog, steil omhoog doodeng eenmaal boven kon je genieten van het uitzicht om vervolgens het volgende gondeltje te nemen die je naar de andere berg brengt dus weer in de rij en jahoor weer werden wij eruit gehaald en mochten eerder instappen, deze vakantie hebben wij zoveel mazzel met alles dat ik echt denk dat het door de gebden komt die de monnik over mij heen prevelde, kreeg ook nog een touwtje om mijn arm en een vredige lach van hem. Naar beneden met de gondel werd je zowat gelanceerd en was blij om weer op de grond te staan maar had het voor geen goud willen missen. Hup weer de taxi genomen en ons naar underwaterworld laten brengen, de mooiste en grootste vissen zie je daar zo groot hebben wij ze nog nooit gezien maar vooral sl het levende koraal vonden wij zo mooi en zo vliegt de tijd dus snel voorbij. Elke vakantie haalt erik mij altijd over om te gaan kajakken en verleden jaar zei ik dit is de laatste keer want ik vind het doodeng, langs de kant gaat wel, maar ik weet hoe erik is en die gaat ver de zee op met de nodige golven dus ik sla even over en zo is hij dus lekker alleen gaan kajakken en had hem voor 2uurtjes gehuurd, ik zag hem weg kajakken steeds verder en verder en zag hem helemaal naar het andere eiland varen brrrr, ondertussen heb ik lekker gelezen op het strand. Het is ook zo lekker wakker worden elke ochtend, zovel verschillende geluiden van diverse vogels, wij houden van de tropen, steeds meer en meer. Nou dat was het weer voor nu, de fotos volgen een paaruurtjes later Toedeloe

  • 18 Februari 2014 - 16:01

    Dita :

    hoi al weer een prachtig verhaal daar geniet ik echt van ,het is jammer als jullie weer thuis zijn , want dan krijgen we geen verhaaltjes meer nou tot gauw doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Langkawi Islands

Erik en Linda

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 1367
Totaal aantal bezoekers 12151

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Maleisie

29 Mei 2013 - 18 Juni 2013

JAVA & BALI

26 April 2012 - 12 Mei 2012

Bali & Gili eilanden

Landen bezocht: