Yeah, het expeditie Robinson gevoel meegemaakt!!! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu Yeah, het expeditie Robinson gevoel meegemaakt!!! - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Erik en Linda - WaarBenJij.nu

Yeah, het expeditie Robinson gevoel meegemaakt!!!

Blijf op de hoogte en volg Erik en Linda

16 Februari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Hallo allemaal en vooral hallo naar mijn 2 trouwe fans haha D & R
Inmiddels hebben wij Penang verlaten en zijn met de boot naar Langkawi gevaren een tocht van ongeveer 3 uur en wat de meeste mensen vertelden van de kotsboot nou dat viel reuze mee hoor bij ons op dek niemand gekotst en ja de zee was wel ruw en je ging alle kanten op maar wij hebben wel erger meegemaakt dus gelukkig maar.
Langkawi is zo anders dan Penang meer relaxed en lay back gevoel, spierwitte stranden blauwe zee en prachtige bergen en eilanden om je heen. Eenmaal ingecheckt in ons hotel kregen wij weer een kamer waar we niet voor hadden betaald namelijk een kamer vooraan dus perfect gelegen in de tuin aan het strand dus het uitzicht is werkelijk fantastisch, dat was allemaal afgelopen donderdag, vrijdag even een dagje aan het strand en zwembad gelegen en een tour geboekt voor zaterdag.
Zaterdag werden wij opgehaald om 9 uur voor een mangroove tour, deze zou 4 uurtjes duren maar het werd ietsjes later rond 4 uur in de middag werden wij weer bij ons hotel afgezet, helemaal geweldig in het drukke seizoen duurt het inderdaad 4 uur maar nu is het rustig dus de gids vroeg van te voren of er iemand de boot of het vliegtuig moest halen, dit was niet het geval en zo konden dus meer genieten van de tour. Wij waren in totaal met 10 mensen in een klein bootje (tip voor anderen: neem een klein bootje ipv de grote dan zie je veel meer en heb je meer tijd over, ook vaar je dan door grotten waar de grote boot niet doorheen kan varen). Eenmaal in de boot met een leuk stel mensen van al over the world gingen wij op weg naar de batcave een grot waar vleermuizen aan de rotswand hingen en veel apen op ons looppad tegenkwamen, wij werden gewaarschuwd voor de leider van de groep, kijk goed uit want als ze je bespringen en eten zien dan is het hek van de dam, we gingen verder varen naar de volgende stop een kweekvisvijver, wat je daar allemaal zag, vissen zo groot en je mocht ze ook voeren een hele happening want als die vissen opspringen om het voer je pakken dan werd je helemaal natgespat, ook waren er pijlstaartroggen die je mocht aaien en als je je vinger in hun mond stopte dan werd die helemaal naar binnen gezogen, ik probeerde het niet eens maar Erik natuurlijk wel en je hoorde dan echt zo een heel geslurp van de vis, onze volgende stop werd de crocodile cave en daar konden wij met de kleine boot doorheen, nee mensen geen krokodillen daar hoor maar het heet zo omdat de rots op een krokodil lijkt, volgende stop de bruine zeearend voeren met stukjes kippevel, een prachtig gezicht om te zien hoe die grote vogels op het water duiken om het stukje te pakken en zo dicht bij de boot ook nog twee witte arenden gezien, volgende stop lunchen en na de lunch verder varen uit de mangroove op naar de Andamanzee en aan de overkant zagen wij Thailand liggen, de boot ging hard zo hard dat je gewoon omhoog schoot over de golven, wij houden hiervan en de laatste stop was een afgelegen eilandje met een klein strandje waar wij nog even konden zwemmen, zo gezegd zo gedaan, toen wij uit de boot stapten om het strandje op te gaan vertelde de gids ons nog oh ja jullie komen uit Holland he, dit is het eiland met strand waar Expeditie Robinson is opgenomen in 2004, Yeah ik helemaal blij en probeerde me voor te stellen hoe dat dan was, en geloof me op tv ziet het er anders uit dan de werkelijkheid. Prachtig strandje en eilandje maar moet er niet aan denken om hier 6 weken te moeten verblijven werkelijk zonder ook maar iets. En zo kunnen wij dus zeggen dat wij ook voor even van het Robinson gevoel hebben mogen proeven. Het is nu zondagmorgen en het is al 34C, lekker warm dus hierbij voor mijn trouwe fans stuur ik jullie veel liefde en warmte vanuit het heerlijke eiland Langkawi, dag dag

• 16 Februari 2014 - 11:37

Ria:

Hier berichtje van een trouwe fan hihi, wat een belevenis voor jullie. Maar hou a.u.b. Erik in de gaten die durfal, straks moet je nog alleen verder. Nou fijne dag, en op naar jullie volgende verslag nou doei.

• 16 Februari 2014 - 13:49

Dita:

hallo daar wat heb je weer een prachtig verslag gescheven,het is echt reuze interessant om dit te lezen,wij genieten met jullie mee groetjes van ons en de visjes doei